בס״ד

טיפים למיגון הבית

מורשה רב-בריח ומולטילוק

במאמר זה שנכתב על ידי מרדכי המנעולן שהופיע בתוכנית יצאת צדיק ששודר בערוץ 2, הוא מתייחס לאופן בו ממגנים נכון את הבית כולל התייחסות לסורגים, אזעקות, מנעולים, נעילה וכספות יש לציין שכל מה שנכתב כאן הוא בגדר המלצה בלבד.

סורגים:

סורגים מהווים את אחד האמצעים היותר טובים ובטוחים למיגון הבית. העלות של סורגים לא זולה אבל שווה. להלן כמה טיפים למי שמעוניין להתקין סורגים בביתו:

1 סורג חייב שיהיה מספיק חזק, שזה אומר קיבוע לקיר שיעמוד בעומסים, עובי פרופיל הברזל וכדומה.
2.לדאוג לסורג שלא יחליד עם השנים (מגולוון / לא מגולוון), ושהצבע לא יתקלף. יש לברר האם מדובר בצביעה רגילה או צביעה בתנור.
3. כמובן חשוב לדאוג שהמחיר לא יהיה יקר מדי. מומלץ לעשות סקר שוק כמה מקובל לשלם על מ"ר.
4. לדאוג שהסורג עצמו לא יהווה סכנה, שזה אומר לוודא שישנו תקן ישראלי לסורגים. ומהם הקריטריונים לעמידה בתקן.
5. לדאוג שהמסגר יעשה עבודה מספיק טובה מבלי לגרום נזק לקיר, ולחשוב מה אם יווצר צורך להסרתם האם יוותרו סימנים על הקיר.
7 . חשוב לבדוק מהי תקופת האחריות על הסורגים.

data-backup-571157_640
טיפים למיגון הבית

אזעקות:

גם אזעקה לבית היא דבר שמוסיף למיגון. התקנה של אזעקה בלבד לא תספיק במקרה הצורך, וכאחד שעובד בתוך פורץ מנעולים בכיר, אני מודע לעניין, מכיוון שאני רואה בשטח מקרה פריצה.

טיפים לבחירת אזעקה לבית:

• לדאוג שתהיה יחידת בקרה מרכזית.
• צופרים פנימי וחיצוני.
• גלאים פנימי וחיצוני.
• מגעים מגנטיים לדלתות וחלונות.
• גלאי מים, עשן, וגז, כהרחבה למערכת האזעקה הביתית.

כיום ניתן למצוא מערכת אזעקה אלחוטית, שהיא מביאה רמה חדשה של מודולריות, קישוריות וסגנון לעולם האבטחה והבקרה הביתית.

פתרון אלחוטי זה, עונה במלואו על כל דרישות הצרכן לאבטחה: אסתטיות, קלות הפעלה וגמישות. עבור השוק המקצועי שמעניקה אמינות, ביצועים וקלות התקנה הודות לארכיטקטורה ייחודית בחוזק ובמקצוענות שלה.

מערכת נעילה

בתור מנעולן בתל אביב וכל אזור המרכז השרון ותחילת הדרום, אני חייב לציין שאם אתם רוצים למגן את הבית שלנו בהתאם, אתם חייבים מערכת נעילה, משוכללת, איכותית ובעלת כרטיס בקרת שיכפול מוגן פריצה.

כיום יש בשוק מבחר גדול של מערכות נעילה מכל הסוגים, ואנשים נוטים לבחור לפי המחיר.

זאת הטעות מערכת נעילה שנמכרת בזול לא יכולה לעמוד בתנאי פריצה אפילו מהפשוטים ביותר.

מנעול טוב נמכר כיום לא פחות מ- 400 ₪ לפני התקנה. מנעולנים רבים מנסים למכור ללקוח מנעולים שעולים להם גרושים, אבל מהלקוח הם דורשים מחיר אסטרונומי. בשעת פריצת מנעולים כאלה לא יקשו על הגנב.
לכן מומלץ להתקין מנעול בבית על ידי מנעולן בכיר ומוסמך משטרת ישראל.

כספות:

כספות זה נושא מורכב. התקנת כספת תלויה בכל מיני גורמים כגון: בית, משרד, חנות תכשיטים, כספת חסינת אש, ארון קודש כספת, כספת לנשק ועוד.

לכל אחד ממה שהוזכר כאן, יש כספת מתאימה, ואם לא יעשה בה שימוש נכון רמת האבטחה לא תהיה אידיאלית. כלומר כספת לנשק לא יכולה להתאים לחנות תכשיטים. לכן מומלץ לפנות למתקין מוסמך לכספות שייעץ לכם על קניית כספת ומטרותיה.

טיפים למיגון הבית

בין אם אתם נוסעים לחופשה, נעדרים מהבית לעיתים קרובות לצרכי עבודה או פשוט חוששים לשלום הבית והתכולה היקרה שבתוכו, סביר להניח שאתם מחפשים דרך טובה למגן את הבית. הבשורה הטובה היא שיש כמה וכמה דרכים למיגון הבית, חלקן יעילות יותר, אחרות אולי קצת פחות, ובסופו של דבר השאלה היא עד כמה מיגון הבית חשוב לכם ומה תרצו לעשות כדי להבטיח שהתכשיטים, המידע האישי וציוד האלקטרוניקה יישארו בטוחים גם כשאתם נוסעים ללילה אחד רחוק מהבית.

 

 טיפים למיגון הבית ללכת בלי ולהרגיש עם

בין שלל דרכים למיגון הבית אפשר למצוא את השיטה הזו, שעוזרת לבעלי בתים להרגיש קצת יותר בטוחים למרות שהפורצים היום כבר מספיק חכמים כדי לא ליפול בפח. השיטה הזו כוללת בעיקר "עבודה בעיניים", או במילים אחרות – לגרום לפורץ להסיק שהבית מאויש, ולגרום לו להתרחק מהמקום מחשש שייתפס. השארת אור דולק או חיית מחמד קולנית בית הם בהחלט דוגמאות טובות. מצד שני, כאמור, אם הפורץ יחליט לבדוק אתכם, הוא עשוי לגלות שניסיתם לעבוד עליו, ומאותו הרגע דירתכם חשופה לפריצה.

 

מערכת נעילה מתקדמת

דרך טובה יותר היא להקפיד על החלפת צילינדר אחת לארבע או חמש שנים, פרק זמן סביר שבמהלכו הצילינדר שלכם מתיישן ונשחק, והגיע הזמן להמירו באחד חדש ויעיל הרבה יותר. כדי להשלים את התמונה ולהגביר את האבטחה אפשר ואף רצוי להוסיף שכבות הגנה נוספות. מנעול עליון, מערכת אזעקה טובה וגם מצלמות אבטחה, כל אלה ישפרו לאין שיעור את תחושת הביטחון שלכם, ויותר מזה – הם ישפרו את ההגנה על הבית שלכם ועל הנכסים החשובים ביותר שלכם. כאשר מדובר בבתים צמודי קרקע, כדוגמת בתים פרטיים ודירות גן, יש לשכבות ההגנה הללו משמעות אדירה עוד יותר. שער כניסה חשמלי, חיישני תנועה שיזהו חדירה אל החצר ומצלמות אבטחה סביב הפתחים, כל אלה גם יהווה גורם מרתיע שעשוי למנוע מהפורצים לנסות את מזלם. מנעולן מקצועי, מוסמך ומיומן, יוכל לעזור לכם בתכנון הצעדים השונים ובהגברת שכבות האבטחה על הבית שלכם. היעזרו בו.

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next