בס״ד

החלפת מנעול פלדלת

מורשה רב-בריח ומולטילוק

locksmith

החלפת מנעול פלדלת על ידי מנעולן יצאת צדיק מומחה!

מנעולים הם אחד הדברים הכי חשובים לבטיחות שלנו בבית. אם אנחנו רוצים להרגיש בטוחים בבית שלנו אנחנו חייבים להתקין בדלתות הפנים שלו מנעולים איכותיים. אחת מסוגי הדלתות שצריך להיות מנעולן מומחה בשביל להחליף בה מנעולים היא דלת פלדלת. רוב דלתות הפלדלת בנויות ממתכות שונות כמו ברזל או אלומיניום. בשביל לעסוק בתחום של החלפת מנעול פלדלת צריך מנעולן מומחה שיוכל לסייע לנו להרגיש הרבה יותר בטוחים.

החלפת מנעול פלדלת על ידי מנעולן יצאת צדיק

אם אנחנו רוצים החלפת מנעול פלדלת כדאי לנו לפנות למנעולן אמין שידע לבצע את העבודה הזאת. מרדכי איס הוא מנעולן מנוסה ומקצועי עם ניסיון של שנים רבות בתחום המנעולים. מרדכי השתתף בתוכנית של חיים הכט יצאת צדיק ויצא בה צדיק ובגדול. האמינות של מרדכי בשיתוף עם המקצועיות שלו הופכים אותו למנעולן מומחה ואיכותי מאוד. מנעולן מקצועי ידע לפרט לנו כל פעולה שהוא עושה ולהסביר לנו אותה ולנמק אותה. מרדכי הכשיר דורות רבים של מנעולנים והוא איש מקצוע ששמו הולך לפניו.

החלפת מנעול פלדלת

החלפת מנעול פלדלת – מה החלפת המנעול כוללת?

החלפת מנעול פלדלת כוללת החלפה של הצילינדר של המנעול ושל המנגנון שלו. המקרים בהם צריך להחליף מנעול לדלת פלדלת ובכלל לדלתות הם בדרך כלל:

  • כאשר הדלת נשברת
  • אם אנחנו רוצים להחליף את המפתחות של הדלת
  • מקרים בהם מנגנון הדלת או הצילינדר הרוסים, שבורים או חלודים

בעקרון דלתות פלדלת יכולות להחזיק מעמד במשך שנים רבות – אך גם להן יש תאריך תפוגה. אם אנחנו חיים בבית שהדלתות בו הן בנות מעל ל-30 שנה כדאי לנו לא להסס ולבדוק את התקינות שלהן. מנעולן מוסמך יוכל לעשות זאת עבורנו.

למה כדאי לשכור מנעולן שהוא אמין?

אם אנחנו החלטנו שאנחנו רוצים לשכור מנעולן כדאי לנו לשכור בעל מקצוע אמין. הבחירה לעבוד אך ורק עם בעלי מקצוע אמינים, ישירים והגונים תאפשר לנו לדעת שאנחנו מקבלים את השירות הטוב ביותר במחיר הוגן. לא חסרים בארץ חאפרים שיעשו עבודה גרועה וגם ייקחו עליה מחיר גבוה. הבחירה לשכור מנעולן אמין, מקצועי והגון כדוגמת מרדכי תאפשר גם לכם לישון בלילות טוב יותר.

חשוב לזכור, שאין מחיר לתחושת הרוגע שלנו ואין מחיר לביטחון שאנחנו רוצים להרגיש בבית שלנו. השקעה במנעולים שיש בבית שלנו יכולה לאפשר לנו להרגיש הרבה יותר רגועים ולדעת שהבית שלנו הוא באמת ובתמים המבצר שלנו ואף אחד לא יוכל לפגוע בנו שאנחנו שם.

איך אנחנו יכולים להיות בטוחים עם המנעולן שלנו הוא אמין?

יש מספר דרכים שיכולות לסייע גם לכם לדעת האם המנעולן ששכרתם הוא אמין או לא. מנעולן אמין יהיה:

  • בעל תעודת יושר מהמשטרה
  • כזה שעובד עם קבלות
  • עם ניסיון רב בתחום של המנעולים

אם אנחנו רוצים לשכור מנעולן מסוים כדאי לנו לעשות על השם שלו חיפוש מהיר בגוגל ולראות את התוצאות. במקרה שתחפשו את השם של מרדכי איס בגוגל תגיעו לתוצאות רבות של לקוחות ממליצים ומרוצים שמעידים על טיב ואיכות השירות שלו.

בסופו של דבר, לא פשוט להתנהל בעולם ובמציאות שלנו – שפעמים רבות הם לא בטוחים. על הביטחון האישי שלנו לא כדאי לנו להתפשר וכדאי לנו לעשות הכול על מנת שנרגיש בטוחים בבית שלנו. כאשר אנחנו מכניסים מנעולן מסוים לבית שלנו, אנחנו צריכים לעשות זאת אך ורק אם אנחנו סומכים עליו במאה אחוז ויכולים להרגיש רגועים בחברתו.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next