בס״ד

איך לבחור דלתות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

כמו כל דבר שקשור לדירה שבה הנו מתגוררים חשוב  שדלת הכניסה תהיה מאיכות טובה שתבטיח לנו שהדלת תחזיק מעמד שנים לא מעטות ושתהיה בעל מנגנון נעילה נגד פריצה.

ולכן הדבר החשוב ביותר לפני בחירת עיצוב וצבע כשבאים לבחור דלת לבית, יש לשאול שאלות גם על חומר הדלת. למשל האם מדובר  מפורניר, פורמייקה, או למינציה.

דלתות חוץ

טיפ:

מבחוץ רואים את הדלת ולא את המשקוף ולכן חשוב שהמשקוף יהיה מעץ מלא ללא פשרות, כי כל הדלת תלויה במשקוף. משקוף שעשוי מMDF מתנפח במפגש עם מים, וגם לאורך הזמן פשוט מתקלף.

דלת כניסה לבית טובה עולה מעל 5000 שח, כאשר דלת פנים טובה עולה מעל 2000 שח.  המחיר לא מתייחס רק לעיצוב אלא גם לאיכות שממנה הדלת עשויה. בתור מנעולן ברמת גן שפועל גם באזור השרון והדרום וכבעל ניסיון בנושא דלתות, חשוב לזכור שככל שירבו בה הפיתוחים והפרזולים והזיגוגים – מחירה רק יטפס.

door-1590024_640
איך לבחור דלתות

באיזה צבע כדאי לבחור?

הייתי היום בתור מנעולן בתל אביב בחברה שממנה אני רוכש דלתות, ונפגשתי עם לקוח שלי, שרצה לדעת יותר על דלתות.  יש שני דגמים של דלתות:

דלת פורמייקה שהיא עמידה בפני מכות ושריטות וכו'. ויש דלת צבעיה בתנור שהיא באה עם ארבעה פסים מחורצים. הדלת צבועה בשלוש שכבות צבע בתנור על גבי פורמייקה לבנה ולא על גבי MDF ולכן היא עמידה יותר מדלת צבע רגילה שצבועה על MDF.

לרוב האנשים יש ילדים בבית לכן היא עדיפה כי האי עמידה מפני שריטות.

דלתות פנים

דבר ראשון שכדאי לדעת: לדלתות פנים יש מידות סטנדרטיות. הגובה הישראלי הטיפוסי הוא 2 מטרים ו-5 סנטימטרים. ניתן להשיג באותו העיצוב גם דלתות בגובה 2.14 ו- 2.20 – אלה המידות הסטנדרטיות בישראל.

ככל שהדלת רחבה וגבוהה יותר, האלמנט העיצובי הופך משמעותי יותר, אבל גם יקר יותר. מרווח מסוים בין הדלת לרצפה ימנע סימני גרירה על מרצפות, אבל יסייע במעבר חום או קור מזגן ברחבי הבית.

ציפוי הדלת:

ציפוי למינציה (CPL) הוא הזול והעמיד ביותר. חיסרון:

אם כבר קורה לו משהו, שריטה, או פגיעה אחרת, אי אפשר לתקן וחייבים להחליף דלת. ציפוי פורניר, הוא ציפוי העשוי קליפת עץ טבעית. מחירו גבוה יותר ויתרונותיו טמונים במראה הנאה ובאפשרות התיקון;

אם הדלת נפגמה אפשר לשייף ולגוון אותה מחדש. מי שמחפש דלת שתשתלב עם העיצוב הפנימי הכולל של הבית  עדיף שיברח דלתות בגימור צבע המשתלבות עם גוון הקיר.  יתרון:

הן מעניקות מראה מעודן. חיסרון:

הן יקרות, וזמני האספקה בדלתות מסוג זה ארוכים יותר.

משקופים

בגדול, ישנם שלושה סוגי משקופים:

משקוף עם הלבשות מדורגות: זה משקוף מתכוונן דו צדדי, יתרונו הבולט הוא היכולת שלו לחפות קירות/ טייח לא ישרים.

משקוף עגול: מעניק לדלת מראה כפרי, מתאים לדלתות בגוון עץ אגוז, דובדבן, פקאן.

משקוף ברצלונה: זהו משקוף שטוח, שמעניק לחלל החדר עיצוב נקי ומודרני. אפשר גם לקנות מה שנקרא  No Door: דלתות המתמזגות עם הקיר, ללא משקוף היוצרות אחידות בין הקיר לדלת.

יש להזמין דלת כזאת מראש, כיוון שהמשקוף מתחבר לקונסטרוקציית הגבס ועל כל יש לבצע הכנה מראש לפני התקנתה. מילוי הכנף: כנף במילוי 100% פלקסבורד תורמת לרמת האקוסטיקה הביתית, ותורמת לפרטיות לדיירי הבית.

טיפ למי שרוצה ללכת עם העיצוב צעד קדימה: כמעט בכל סוגי הדלתות ניתן לשלב אי אלו זיגוגים, אבזורם ופרזולים שמאפשרים שילוב של אלמנטים עיצוביים.

באיזה מנעול כדאי לבחור?

המנעול שכדאי לבחור לדלת הוא חייב להיות בעל הגנה מרבית, נגד פריצה, ומומלץ שהוא יגיע עם כרטיס הגנת שיכפול, מה שימנה מגורם לא רצוי לשכפל את המפתח ללא ידיעת בעל הבית.

המנעולים הטובים נעים היום בסכומים של למעלה מ- 500 שח ומומלץ לא לחסוך, כי מי שעובד כמנעולן עם משטרת ישראל, ורואה פריצות, כיום הגנבים מאוד משוכללים, הן בידע, והן בכלי הפריצה.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next