בס״ד

איך נמגן בית פרטי?

מורשה רב-בריח ומולטילוק

                  איך נמגן בית פרטי?

בעיית הפריצות לבתים היא בעיה מוכרת ונפוצה בקרב בעלי דירות, משרדים ובעיקר בעלי בתים פרטיים. בית פרטי צמוד קרקע נחשב לא פעם כאטרקטיבי מבחינת הפורצים שמוצאים בו טרף קל. אין צורך לטפס או לקחת סיכונים מיותרים. אלא שבמקום לוותר על התענוג, על הגינה הפרטית ועל השקט המפנק, כל מה שאתם צריכים כדי ליהנות מהפינה האינטימית שלכם בלי לחשוש, הוא לדאוג למגן את הבית הפרטי באמצעות מערכת נעילה איכותית, אזעקה טובה וליווי של מנעולן מנוסה ומיומן.

 

נעילה איכותית

כדי למגן בית פרטי כמו שצריך, חשוב להתחיל מתכנון נכון של מערכות הנעילה השונות. אם אתם בוחרים לגדר את הבית ולהציב שער כניסה, אתם בהחלט מוסיפים שכבת הגנה חשובה, אבל רצוי שגם היא תהיה יציבה וחזקה. מנעול רב בריח, דלתות ביטחון איתנות ואף מערכת חשמלית לנעילת השער ופתיחתו, כל אלה יעזרו לכם להקשות על הפורצים. כשהמשימה שלהם קשה, הסיכוי שיצליחו (וגם הסיכוי שימשיכו לנסות) קטן.

פורץ-מנעולים
איך נמגן בית פרטי?

 

מערכת אזעקה

צעד נוסף שיעזור לכם להרגיש מוגנים ובטוחים יותר בביתכם הפרטי, כולל התקנת מערכת אזעקה. גם בנושא הזה, בדומה לתכנון מערכות הנעילה והדלתות, תוכלו להיעזר במנעולן מקצועי שמכיר את כל השיטות והפתרונות שיסייעו במיגון בית פרטי, וילה או דירת גן. מערכת האזעקה תתריע על כל חדירה בלתי מורשית לחצר הבית וכמובן, על כל פריצה אל שטח הבית. בליווי מנעולן מיומן תוכלו לא רק לבחור מערכת אזעקה טובה, אלא גם לתכנן את מיקום החיישנים מחוץ לבית ובתוכו.

 

מצלמות אבטחה

אם אתם רוצים להוסיף שכבת הגנה אחת נוספת, מצלמות אבטחה הם בהחלט פתרון אידאלי למי שרוצה למגן בית פרטי. התקינו מצלמות בסמיכות לשער הכניסה, בחצר ובסביבת החלונות, ותשיגו שתי מטרות עיקריות: מצד אחד גורם מרתיע אפקטיבי, שכן מצלמות מרחיקות פורצים שחוששים להיתפס. מצד שני, המצלמה גם תעזור לכם ללכוד את הפורצים האמיצים שיקראו תיגר על שכבות ההגנה ויתעקשו לפרוץ פנימה. אם תפעלו נכון, אם תעזרו בשירותיו של מנעולן בתל אביב בעל ניסיון רב וידע מקצועי, תשפרו את ההגנה על הבית באופן משמעותי.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next