בס״ד

איך יודעים מתי צריך להחליף מנעול

מורשה רב-בריח ומולטילוק

המנעול שלכם עובד קשה? המפתח ניכנס קשה? נתקעים בכל פעם מחדש מחוץ לבית? המפתח מסתובב בצורה קשה עד כדי שבירתו?

העצה שלי כמנעולן בכיר בישראל, היא שזה בדיוק הזמן להחליף את הצילינדר או המנעול של הדלת.

חשוב מאוד לדעת שכל פעולת פתיחת מנעול באופן לא תקין עלולה להביא לנזק חמור גם לדלת עצמה ולהשאיר אתכם יום אחד מחוץ לבית, מה שיצריך פריצה של הדלת בעלות לא קטנה דרך הזמנת מנעולן ברמת גן או פורץ מנעולים בכל עיר אחרת בה אתם מתגוררים.

איך נדע האם הבעיה היא בצילינדר או במנעול?

אל תעשו זאת בעצמכם

בדרך כלל כשצילינדר ניזוק הוא לא עובד בצדו האחד, כאשר בצדו השני הוא עובד בצורה תקינה. כמובן שיש גם יוצא מן הכלל, אבל זה נדיר. יש עוד מצב: הצילינדר עובד על ריק שזה גם סימן שהבעיה בצילינדר.

במצב כזה תזדקקו לשירות של החלפת מנעולים, במידה ובחרתם בי, אגיע לאבחן את הבעיה במדויק, והאם  אכן מדובר בבעיה בצילינדר אחליף לכם  אותו בחדש, לפי בחירתכם בסוג הצילינדר הנדרש, כמו שקרה לי רק אתמול כמנעולן באבן יהודה.

הסימן הכי מובהק שהמנגנון הדלת לא תקין, שניקרא גם מנעול, הוא שהמפתח לא מזיז את הבריחים משני הצדדים של הצילינדר. במצב כזה אגיע אליכם לאבחן את הבעיה ואנסה לשמן את המנעול מבפנים לכל אורך בריחיו. אם זה לא יעזור תזדקקו למנעול חדש, רק לפי הדגם של הדלת בלבד.

מתי ישנו צורך בהחלפת מנעול?

כשמשהו לא עובד בקלות בכל מה שקשור למנעול הדלת לבית והרכב, חשוב לדעת ששימוש בכוח יכול לגרום לנזק חמור יותר.

שימוש בכוח או בכל דרך שאינה סבירה במנעול הדלת לסיבוב המפתח  עשויה להוציא אותו מכלל פעולה ולהרוס את המערכת שלו ואותו עצמו. במקרה כזה יהיה צורך להחלפת צילינדר לפני שתתקעו ותזקקו לשירות פורץ מנעולים בתל אביב.

בעצם מה שאני מנסה להסביר במאמר זה שמספיק למפתח להיתקע פעם אחת בדלת, או שמספיק שפעם אחת הוצאתם אותו בכוח מהדלת מפני שנתקע והתוצאה תהיה שחיקה מידית של הפינים בתוך המנעול.

זה קורה מהסיבה הפשוטה שלאחר משיכות חוזרות ונשנות של המפתח הדבר הורס את המנעול ובעקבותיו כך גם את הצילינדר. רצוי לבדוק את הצילינדר עם מספר רב של מפתחות, כי לפעמים הדבר נובע משכפול מפתח לא נכון.

מי רשאי להחליף צילינדר או מנעול?

נכון שזה נישמע קל מאוד להחליף צילינדר או מנעול, אבל מניסיון תבחרו במנעולן מורשה, בעל תעודת יושר מטעם המשטרה ובעל ניסיון רב בענף המנעולים.

אל תבחרו במחיר הזול שיעלה לכם בסוף ביוקר. הזמינו מנעולנים עם תעודת מנעולן בתוקף שקיבלתם המלצות לגביו, משכנים, חברים, ומכרים.

דבר זה יעזור לכם לבחור נכון. במקרה ובחרתם בי  – אגיע אליכם, תוך 20 דקות, אאבחן את הבעיה,ואחליף מנעול או צילינדר במידת הצורך במחיר אטרקטיבי.

[/fusion_text]

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next