בס״ד

פורץ רכבים בחולון

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ רכבים בחולון באישור משטרת-ישראל הכי זול בעיר!

פורץ רכבים בחולון – רק יצאת צדיק!

אתה ניגש לרכב שלך בסוף יום עבודה כדי לנסוע הביתה. ואז מגלה ששכחת את מפתחות הרכב בתוך הרכב. והם ננעלו בפנים. פורץ רכבים מקצועי בחולון לשירותך! פותח עבורך מנעולי רכבים במקרים כאלה ובעשרות מקרים דומים. ומאפשר לך להמשיך לנהוג בבטחה. אנו מעניקים לכם שירות של פורץ רכבים בחולון. עם מקצועיות, יעילות, אמינות ומהירות.

מנעולן בחולון יצאת צדיק 050-3939319

"</p

חברת מנעולן יצאת צדיק הוקמה לפני למעלה מ-14 שנה. ומאז מספקת שירותי פריצה מכל הסוגים לכל מי שזקוק להם.
אנו מבצעים פריצה של מנעולים ביתיים. משרדיים וכדומה וכמובן גם של רכבים מכל הסוגים.
כאשר אתם צריכים איש מקצוע מיומן. אשר יגיע אליכם בתוך לא יותר מ-20 דקות, בהתחייבות.

השירות שלנו מקצועי, אמין ויעיל במיוחד. ומאפשר לכם להיכנס אל הרכב שלכם וליהנות מהמשך נסיעה נוחה ובטוחה.

פורץ רכבים בחולון

פורץ רכבים מאפשר לכם להיחלץ ממבחר מצבים לא נעימים. שבהם אינכם יכולים לפתוח את דלת הרכב מסיבה זו או אחרת. אובדן או שכחה של מפתח הם מן המקרים הנפוצים יותר. אשר מחייבים הזמנה של שירות של פורץ רכבים. אך אנו מסייעים גם במצבים שבהם. למשל, המפתח נתקע או נשבר בתוך מנעול הדלת או גרוע מכך, בתוך מנעול ההצתה. פורץ רכבים בקי באפשרויות הפריצה השונות. ויכול לפרוץ עבורכם כל רכב, ולאפשר לכם המשך נסיעה נעימה. למידע נוסף על סוגי הרכבים ואפשרויות הפריצה לחצו כאן

בטיחות

כשם שאתם מוודאים שהמנעולן שאתם מזמינים הוא אמין, כך גם על המנעולן לוודא שאתם אמינים, ושאתם אכן בעלי הרכב שאותו הוא עומד לפרוץ. לכן, פורץ רכבים יצאת צדיק יוודא מולכם את הבעלות שלכם על הרכב לרוב באמצעות תעודת זהות, מסמכי רכב וכדומה. השמירה על הבטיחות הזו מעניקה גם לכם וודאות כי אתם עושים עסק עם חברה אמינה ובטוחה.

אם נתקעתם בחולון עם רכב נעול אשמח לעזור, התקשרו 24 שעות ביממה 050-3939319 

 

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next