בס״ד

פורץ מנעולים ברמת השרון

מורשה רב-בריח ומולטילוק

תוך 20 דקות, מרדכי, פורץ מנעולים ברמת השרון יגיע אליכם. שירות 24/7

כולל פריצת רכבים מכל הסוגים פורץ מנעולים בשרון יצאת צדיק

יצאת-צדיק

האם דלת הדירה. או הרכב נטרקה ואין לכם מפתח חלופי כדי להיכנס? אל תנסו לפרוץ לבד את המנעול. מאחר ואתם עלולים לגרום לנזק רב. ועלות התיקון תהיה גבוהה. בכל מקרה של מנעול פגום או חלוד. דלת שנטרקה או כספת שאינה נפתחת. התקשרו למרדכי המנעולן ותיהנו משירות פריצת מנעולים ודלתות ברמה הגבוהה ביותר. וממחירים משתלמים ואטרקטיביים בהתחייבות.
מרדכי המנעולן הוא פורץ מנעולים מקצועי בעל ניסיון עשיר שנרכש לאורך למעלה מ- 20 שנים בתחום. מרדכי המנעולן עבר הכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל. ברשותו תעודת מנעולן מורשה מרב בריח. מולטילוק ומשטרת ישראל.

המלצות על פורץ מנעולים ברמת השרון

כדי לבחור פורץ מנעולים ברמת השרון יש לערוך סקר שוק. וחשוב לבחור מנעולן מורשה בעל ותק. ניסיון, וחוות דעת טובות מלקוחות מרוצים. למרות שסביר להניח כי הנכם מצויים במצוקה ואתם זקוקים לפריצת המנעול במהירות, אין להקל ראש בבחירת המנעולן, ויש לבקש המלצות אודותיו. כמו כן, חשוב לוודא כי ברשותו אישור מנעולן מורשה מהמשטרה, האישור יבטיח לכם כי מדובר בבעל מקצוע אמין, ואתם זוכים לשקט נפשי.

מנעולן ברמת השרון
מנעולן ברמת השרון (תוך 20 דק אצלכם)

שירות מהיר מסביב לשעון

ברוב המקרים זקוקים לשירות מהיר של מנעולן ברמת בשרון ולא ניתן להמתין זמן רב. לכן, יש לוודא כי הפורץ מסוגל להגיע במהירות, גם אם זקוקים לשירות באמצע הלילה, בשבתות ובחגים. רק פורץ מנעולים מקצועי ומוביל מספק שירות 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע, וזמינות גבוהה, לעתים תוך פחות מ- 20 דקות המנעולן יגיע אליכם עם כל הציוד הנדרש לעבודה.
כדאי לדעת כי פורץ מנעולים מנוסה ומוסמך מכיר את כל סוגי הדלתות והמנעולים, וביכולתו לפרוץ רכבים ללא גרימת נזק. כמו כן, פורץ ומנעולן מקצועי מציע שירותים רבים נוספים כמו שכפול מפתחות, תיקון שלטי רכב, תיקון והחלפת דלתות וצילינדרים, פריצת מנעולי אופניים ואופנועים, פריצת כספות, פריצת מנעולי תיבות דואר ומחסנים, מכירת כספות חדשות ושירותים רבים נוספים.
פורץ מנעולים ברמת השרון מתחייב לעבודה עם אחריות, למחירים הוגנים ומשתלמים, לחלפים איכותיים בלבד, לפריצה מהירה במינימום נזק, לזמינות גבוהה מסביב לשעון, ולשירות ברמה הגבוהה ביותר.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next