בס״ד

פורץ מנעולים ברחובות

מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירות 24 שעות ביממה והגעה עד 20 דקות. מרדכי, פרוץ מנעולים ברחובות באישור משטרח ישראל כולל רכבים מכל הסוגים

פורץ מנעולים יצאת צדיק ברחובות
האם המפתחות ננעלו בתוך הרכב. ואתם מתכננים לשבור את השמשה? האם דלת הבית נטרקה. ואתם שוקלים לטפס דרך המרפסת של השכנה? כדי לא לגרום לעצמכם בעיות רפואיות או נזקי לרכושכם. התקשרו עכשיו למרדכי המנעולן. ותיהנו משירותיו של פורץ מנעולים ברחובות. המגיע תוך זמן קצר. ומתחייב לשירות מהיר ויעיל במחיר זול ומשתלם.

פורץ מנעולים ברחובות באישור המשטרה

מנעולן ברחובות עובר הכשרות מקצועיות. ולומד טכניקות חדשניות על מנת לפרוץ את כל סוגי המנעולים בדקות ספורות. מאחר ופורץ המנעולים ברחובות מקבל גישה ישירה לרכוש שלכם. יש לבחור רק איש מקצוע אמין. לכן, חשוב להזמין פורץ מנעולים ברחובות המציג בפניכם תעודת מנעולן מורשה. באישור משטרת ישראל, כך תוודאו כי בחרתם איש מקצוע אמין.
פורץ מנעולים מתמחה בפריצת מנעולי דלתות מחסנים, דירות, משרדים, תיבות דואר, רכבים ועוד. כמו כן, הוא מציע שירות לפריצת תיבות דואר, מנעולי תלי, פריצת רכבים ללא גרימת נזק, ופריצת מנעולי אופניים וקטנועים.

מנעולן מורשה
פורץ מנעולים ברחובות

שירות זמין בכל שעה לאורך כל ימות השנה

אם אתם זקוקים לשירותיו של פורץ מנעולים עליכם לוודא כי הוא מסוגל להגיע אליכם גם במקרי חירום בשעות הקטנות של הלילה, בשבתות ובחגים. לעתים, אחרי בילוי מגלים כי צרור המפתחות הכולל מפתחות של הבית, המשרד והרכב אבד או נגנב, במקרה זה עליכם לקרוא באופן מידי לפורץ מנעולים כדי שתוכלו לשוב לביתכם בשלום, ומומלץ גם להחליף את המנעולים במשרד ובבית, ולא לקחת סיכונים מיותרים בגלל כניסת אורחים לא רצויים.

שיטות פריצה חדשניות ומתקדמות

פורץ מנעולים חייב ללמוד בבית ספר מקצועי את התחום, ועליו לרכוש ציוד וכלי עבודה. רק פורץ מנעולים הלוקח ברצינות את עבודתו עובר הכשרות מקצועיות בארץ ובחו"ל על מנת להציע ללקוחותיו פתרונות פריצה מתקדמים. כך הוא מסוגל להציע שירות של פריצת רכב תוך התחייבות לעבודה ללא גרימת נזקים מיותרים.
למרות הלחץ והמצוקה בהם שרויים, אין להקל ראש בבחירת פורץ מנעולים ברחובות ובכל מקום אחר. יש לקרוא אודותיו חוות דעת, לבקש ממנו המלצות מלקוחות, ולאחר סקר שוק והשוואת מחירים ניתן להזמין ממנו שירות. מרדכי המנעולן הוא פורץ מנעולים אמין ומקצועי המתחייב לשירות 24/7, להגעה תוך זמן קצר ולמחירים משתלמים ללא תחרות.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next