בס״ד

פורץ מנעולים בקריית אונו

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 מרדכי, פורץ מנעולים בקריית אונו, הינו מומחה מנוסה ואמין.

שירות 24/7 כולל שבתות וחגים מנעולן יצאת צדיק בקריית אונו

זקוקים לפריצת דלת הבית או המשרד? ומחפשים פורץ מנעולים מקצועי, מנוסה ואמין? גרים בקריית אונו וזקוקים לשירותיו של מנעולן אמין המתמחה בפריצת כספות? ובכן, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם מרדכי המנעולן. וליהנות משירותיו של פורץ מנעולים בקריית אונו. המתחייב להגיע תוך עשרים דקות. ולפרוץ את המנעול בדקות ספורות.

מרדכי המנעולן הוא פורץ מנעולים מיומן ואמין באישור משטרת ישראל. ברשותו כל האישורים והציוד המקצועי הנדרשים לעבודה. כפורץ מנעולים ותיק ומנוסה הוא מציע שירות 24 שעות ביממה. לאורך כל ימות השבוע. לרבות שבתות וחגים.

פורץ מנעולים בקריית אונו זמין תמיד עבורכם

כאשר מחפשים פורץ מנעולים בקריית אונו. יש לוודא מהי מידת זמינותו ותוך כמה זמן הוא יכול להגיע. כמו כן, חשוב לסכם מראש מחיר ועם הגעתו של פורץ המנעולים לבית, לעסק או לרכב, יש לדרוש ממנו להציג תעודת מנעולן מורשה באישור משטרת ישראל. אם אין ברשותו את התעודה אין לקחת סיכון ומומלץ לשלם כמה שקלים ולהזמין פורץ מנעולים אמין.

"<yoastmark

בתור מנעולן בקריית אונו מציע מרדכי שירות זמין לכל לקוחותיו, השירות מיועד ללקוחות פרטיים, עסקיים ומוסדיים. השירות ניתן 24 שעות ביממה, לאורך כל ימות השבוע, כולל שבתות, ערבי חג וחגים. פורץ מנעולים מציע שיטות פריצה חדשניות ומתקדמות כדי להבטיח ללקוחותיו מינימום נזק ועלויות, ברוב המקרים פריצת המנעול אורכת כעשר דקות בלבד.

שירות מקצועי ללא תחרות

פורץ מנעולים מתמחה בפריצת מנעולי כספות, דלתות רב בריח, מנעולי מולטילוק, מנעולי צילינדר ועוד. כמו כן, פורץ מנעולים מסוגל לפרוץ במהירות ובמינימום נזק מנעולי אופנועים, אופניים, תיבות דואר ומחסנים. גם עם המנעול נמצא ברתק ביכולתו לפרוץ אותו על מנת לפתוח את סורגי הברזל המגנים על העסק.

בנוסף, מנעולן בקריית אונו מציע מכירת והתקנת כספות בבית פרטי ובעסקים, תיקון והחלפת דלתות, התקנת מנעולי רתק, תיקון והחלפת צילינדרים, פריצת רכבים ללא נזק, שחזור מפתחות לרכב, שכפול מפתחות מכל הסוגים, ועוד מגוון רחב של שירותים נוספים. התקשרו עכשיו ופורץ מנעולים יגיע אליכם תוך זמן קצר ויעניק לכם שירות מעולה במחיר מנצח וללא תחרות.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next