בס״ד

פורץ מנעולים בקדימה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

צרו קשר עכשיו ומרדכי, פורץ מנעולים בקדימה, יגיע אליכם תוך 20 דקות.

שירות מנעולנות 24-7 באישור המשטרה

מנעולן יצאת צדיק בקדימה

זקוקים לשירותי פריצת מנעולים. רכבים ודלתות בקדימה והסביבה? מחפשים פורץ מנעולים בקדימה. מנוסה ואמין באישור משטרת ישראל? האם איבדתם מפתח של מנעול צילינדר. ועליכם להזמין פורץ מנעולים מורשה? לכל בעיה ולכל עבודה של פריצת מנעולים. התקשרו עכשיו למרדכי המנעולן. ותיהנו משירות מהיר, יעיל ומתקדם. מרדכי המנעולן הוא פורץ מנעולים בקדימה. בעל כל האישורים הנדרשים. ברשותו כל הכלים והידע המקצועי הנדרשים. לפריצת מנעולי כספות, רכבים, דלתות, תיבות דואר, מנעולי אופנועים וכדומה. התקשרו עכשיו ותוך זמן קצר תוכלו לחזור לשגרת חייכם.

פורץ מנעולים בקדימה 24 שעות ביממה

במקרים רבים עליכם להזמין פורץ מנעולים בקדימה דווקא בשיא הלחץ, לדוגמה כאשר עליכם לאסוף את הילד מהגן, או כאשר אתם צריכים להגיע לעבודה בבוקר אך מנעול דלת הרכב אינו נפתח או המפתח נשבר בסוויץ'. אין צורך להיכנס לחרדות וללחץ מיותר מאחר ופורץ מנעולים יכול להגיע אליכם תוך דקות ספורות ולפתור את הבעיה במיומנות וללא נזקים מיותרים.
אם תנסו לפרוץ את המנעול לבד אתם עלולים לגרום לסיבוכים ולנזק רב למנעול ולרכוש. לכן, מומלץ לקרוא לפורץ מנעולים וליהנות משירות מהיר ויעיל במחיר הוגן ושווה לכל כיס. עם זאת, חשוב להזמין רק פורץ מנוסה המציג בפניכם תעודת מנעולן מורשה ממשטרת ישראל, אחרת הנכם לוקחים סיכון רב לרכושכם.

"<yoastmark

פריצת כל סוגי המנעולים

מנעולן בקדימה עובר הכשרות מקצועיות על מנת לרכוש טכניקות חדשות ומתקדמות לפריצה ללא נזק. אין להקל ראש בבחירת המנעולן, וחשוב לבדוק את זמינותו וניסיונו. כדאי לדרוש המלצות וחוות דעת מלקוחותיו של פורץ המנעולים, גם אם אתם בלחץ רב וחייבים להגיע לעבודה בזמן או לאסוף את הילדים מבית הספר.
פריצת מנעולים היא טכניקה הדורשת ניסיון רב וכלי עבודה ייעודיים. בין השאר, מנעולן בקדימה מציע שירותים כמו תיקון והחלפת דלתות, פריצת מנעולי כספות, פריצת והחלפת צילינדרים, שכפול מפתחות, שחזור מפתח לרכב ועוד.
עבודה של פורץ מנעולים צריכה להמשך כ- 10-15 דקות בלבד, אלא אם מדובר במנעול בעייתי ומורכב במיוחד. במידת הצורך, המנעולן מחליף את המנעול הישן והתקול, ותוך זמן קצר אתם יכולים לצאת לדרך או להיכנס הביתה וליהנות משירות מעולה במחיר משתלם.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next