בס״ד

פורץ מנעולים בהרצליה

מורשה רב-בריח ומולטילוק

פורץ מנעולים בהרצליה שעובד 24-7. מרדכי המנעולן יגיע לטפל בכל תקלה תוך 20 דקות בלבד

פורץ מנעולים יצאת צדיק בהרצליה

פריצת מנעולים היא מלאכה למקצוענים. פורץ מנעולים מיומן ורב ניסיון יוכל לפרוץ במהירות כל מנעול או מנגנון נעילה. כולל דלתות רכבים. כספות ומחסנים. וכן תיבות דואר. מנעולי אופנועים וכדומה. אז אם אתם צריכים פורץ. התקשרו למרדכי המנעולן. מרדכי הוא פורץ מוסמך המציע מקצועיות ברמה הגבוהה ביותר. ותעודת מנעולן מורשה על ידי משטרת ישראל. כך שאתו אינכם צריכים לחשוש. ואתם יכולים לדעת שאתם בידיים טובות.

מקצועיות ואחריות

פורץ מקצועי ורב ניסיון מגיע למקום כשהוא מצויד בכלי עבודה מתקדמים כך שיוכל להתמודד עם כל מנגנון נעילה, מורכב ככל שיהיה. בדרך כלל לאחר שפורצים מנעול יש להחליפו בחדש, לכן חשוב לוודא שהפורץ יביא אתו מנעול חדש ובטיחותי, יתקין אותו, וכמובן יעניק אחריות. לכן, אם אתם מחפשים פורץ מנעולים בהרצליה, עליכם לבחור רק פורץ מנעולים מנוסה ובעל ותק בענף, שידאג לעבודה מהירה ללא נזקים מיותרים, ויסיים את מלאכתו רק כאשר אתם תהיו מרוצים.

 

פורץ מנעולים בהרצליה
פורץ מנעולים בהרצליה

אמינות לפני הכול

חשוב לזכור כי למנעולן יש גישה לרכוש ולחפצים יקרי ערך שלכם. לכן, יש להזמין רק מנעולן בהרצליה שהינו מורשה על ידי משטרת ישראל, וכזה שאתם יודעים שאתם יכולים לסמוך על האמינות שלו. אם אתם צריכים להזמין פורץ מנעולן 24/7, אל תקלו ראש בדבר ואל תתפתו להזמין פורצים ללא תעודה מהמשטרה וללא המלצות וניסיון בעבודה.

מנעולן בהרצליה

כל סוגי השירותים

חשוב לציין כי מנעולן מקצועי מתמחה בכל סוגי השירותים הנלווים לפריצת מנעולים, כמו התקנת דלתות ומנעולים, תיקון והחלפת מנעולים, מנגנוני נעילה ודלתות, שכפול מפתחות ושלטים לרכב, שחזור מפתחות רכב, מכירת כספות, ועוד מבחר שירותים מתקדמים לבית או לעסק. כל השירותים מיועדים ללקוחות פרטיים ועסקיים, ומוענקים תמורת מחירים נוחים ומשתלמים.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next