בס״ד

פורץ מנעולים באשדוד

מורשה רב-בריח ומולטילוק

שירות פורץ מנעולים באשדוד ע"י מרדכי

מנעולן אמין שהופיע ב "יצאת צדיק"

תוך 20 דקות בבית הלקוח

פורץ מנעולים באשדוד

האם מנעול דלת הבית. הרכב או הכספת תקוע? האם איבדתם את צרור המפתחות של הבית והרכב? זקוקים לשירות מהיר ויעיל של מנעולן מנוסה ואמין באשדוד והסביבה? התקשרו עכשיו למרדכי ותיהנו משירות אדיב. ממקצועיות ללא תחרות וממחירים הוגנים ומשתלמים. מרדכי המנעולן מציע שירותי פריצת כל סוגי המנעולים. וזמינות גבוהה 24 שעות ביממה. לאורך כל ימות השנה. אם אתם מחפשים פורץ מנעולים  מנעולן באשדוד אל תיקחו סיכונים מיותרים והזמינו שירות ממרדכי המקצועי, המנוסה והאמין.

מנעולן באשדוד

פריצת כל סוגי המנעולים

פריצת מנעולים אינה דבר של מה בכך, רק פורץ מקצועי ובעל הכשרות וניסיון רב, מסוגל לבצע את המלאכה כהלכה. הפורץ מגיע לבית הלקוח עם כל הציוד הנדרש לעבודה, ותוך זמן קצר מבצע את הפריצה לשביעות רצונו המלאה של הלקוח. חשוב לציין כי רק פורץ מקצועי ובעל ניסיון רב בתחום מסוגל לפרוץ כל מנעול, לרבות מנעולי דלתות רכבים, דלתות בתים ודירות, מחסנים, כספות, תיבות דואר, מנעולי קטנועים וכדומה.
לאחר פריצת המנעול יש החליפו בחדש מאחר ולרוב נגרם נזק למנעול הקיים. לכן, בעת הזמנת מנעולן המתמחה בפריצת מנעולים יש לוודא כי הוא מגיע עם מנעול חדש חלופי, וחשוב לקבל אחריות על המוצר.

יצאת-צדיק

פורץ מנעולים באשדוד פריצת מנעולים באשדוד ברחבי העיר

מנעולן באשדוד באישור המשטרה

כאשר המנעולן מגיע אליכם חשוב לדרוש ממנו להציג תעודת מנעולן מורשה באישור משטרת ישראל. חשוב לזכור כי המנעולן מקבל גישה ישירה לרכוש שלכם, ואין להקל בכך ראש. לכן, למרות הלחץ בו הנכם שרויים, עליכם לוודא כי הזמנתם פורץ מנעולים מורשה ואמין.
פורץ מנעולים באשדוד הוא מנעולן מוסמך המתמחה בשירותי פריצה של כל סוגי המנעולים, וברשותו מכשור חדשני וכלי עבודה ייחודיים. יש להתאים את שיטת הפריצה בהתאם לסוג המנעול, במקרים מסוימים המנעולן יכול לפרוץ את המנעול ללא נזק וללא צורך בהחלפת המנעול. עם זאת, ברוב המקרים יש לקדוח או לפרוץ את המנעול ואין מנוס מהחלפתו.
בנוסף, פורץ מנעולים בדרום המספק שירות מקצועי מציע שירותים נלווים כמו תיקון והחלפת דלתות, מנעולים וצילינדרים, מכירת כספות, התקנת דלתות ומנעולים, שכפול מפתחות ושלטים, שחזור מפתחות רכב ועוד מגוון שירותים מתקדמים נוספים.

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next