בס״ד

מנעולן בבאר יעקב

מורשה רב-בריח ומולטילוק

<yoastmark class=

מנעולן בבאר יעקב 24/7 מיצאת צדיק

מנעולן בבאר יעקב 24/7 זמין: 050-3939319

מומחה לכל בעיה שקשורה לדלתות ומנעולים | 20 דקות אצלך | פורץ דלתות, מחליף, ומתקין מנעולים בבאר יעקב | רישיון ותעודת יושר ממשרת ישראל | מנעולן תושב באר יעקב מומלץ ע"י תושבי העיר | חשוב שהמפתחות שלך יהיה בידיים בטוחות – מורשה רב בריח ומולטילוק | התקנת מנעול עליון (כספת) למניעת פריצות |יש לנו ניסיון בכל סוגי עבודות המנעולנות מאז שנת 1999

"<yoastmark

מנעולנים בבאר יעקב
מנעולן בבאר יעקב

מה המחיר של מנעולן בבאר יעקב?

המחירים של מנעולן בבאר יעקב הוגנים ובלי תוספות מיותרות!

ביקור של מנעולן בבאר יעקבהחל מ ₪99
התקנה של  מנעול פשוט בבאר יעקבהחל מ ₪149
התקנתה של מנעול פלדלת בבאר יעקבהחל מ ₪199
כונון של צירי דלת + שימון בבאר יעקבהחל מ ₪199
התקנה של מנעול עליון בבאר יעקבהחל מ ₪450
החלפה של מנגון רב-בריח בבאר יעקבהחל מ ₪450
התקנת סגר ביטחון לדלת בבאר יעקבהחל מ ₪199
פריצה של דלת פלדלת בבאר יעקבהחל מ ₪199
פריצה של צילינדר פשוט בבאר יעקבהחל מ ₪149
פריצת דלת עץ בבאר יעקבהחל מ ₪149
פריצת דלת טרוקה בבאר יעקבהחל מ ₪149
פריצת רכב בבאר יעקבהחל מ 199 ₪

מנעולן בבאר יעקב 24 שעות ביממה מקצוען!

איך אנחנו יכולים לדעת באילו מקרים מנעולן בבאר יעקב יכול לסייע לנו? אם קורה לנו אחד מהמקרים הבאים:
– מנעול שבור בבית
– מנעול שבור בכספת
– מפתח שבור
– מפתח שהלך לאיבוד של הרכב או הבית
בכל אחד ממקרים אלו מנעולן מקצועי יוכל לסייע לנו לקבל את השירות הטוב ביותר. מנעולן מקצועי יוכל לטפל ברוב הבעיות שקשורות לתחום המנעולים והמפתחות מהר מאוד וביעילות. יש הרבה מאוד אנשי מקצוע שזמינים 24 שעות ביממה וכדאי לנו להזמין אותם אם נשבר לנו המנעול או המפתח כניסה לבית באמצע הלילה.

מדוע לבחור במוטי המנעולן כאשר נתקעתם מחוץ לרכב  בבאר יעקב

מוטי מצטיין יצאת צדיק מוטי הוא בעל מקצוע קרוב ל 30 שנה מוטי עובד עם תעודת מנעולן מורשה. צריכים שירות של מנעולן בבאר יעקב? חשוב שתדעו שיש מנעולנים שעובדים 24 שעות ביממה והם להיות זמינים בשבילכם במהירות מידית. אם נתקעתם באמצע הדרך בשעת לילה מאוחרת בלי מפתחות לרכב – מנעולן מקצועי הוא איש המקצוע שכדאי לכם לפנות אליו. המנעולן יוכל לפתוח לכם את הרכב ולשכפל לו זוג מפתחות חדש. כאשר אתם שוכרים מנעולן מסוים חשוב לוודא שהוא אמין ושאין לו עבר פלילי מכל סוג שהוא – ניתן לעשות זאת אם נשאל את בעל המקצוע אם יש לו תעודת יושר מהמשטרה.

מנעולן בבאר יעקב מיצאת צדיק

כדאי לנו לשכור את השירות המקצועי של מנעולן בבאר יעקב, רק כאשר יש לו תעודת יושר. מנעולן שאין לו תעודת יושר מהמשטרה – הוא מנעולן שרוב הסיכויים שיש לו עבר פלילי. כאשר אנחנו שוכרים אנשי מקצוע אנחנו רוצים באופן טבעי לשכור אנשי מקצוע שאין להם עבר פלילי ושרמת האמינות שלהם גבוה. אם אנחנו צריכים את השירות של מנעולן בשביל להתקין מנעולים חדשים על הדלתות והחלונות בבית שלנו חשוב לוודא שאנחנו שוכרים מנעולן שאמין ב-100 אחוז ושאין לו עבר
פלילי או תיק פתוח במשטרה באופן כזה או אחר.

הזמנת מנעולנים בבאר יעקב מתבצעת במקרים של:

  • פתיחת דלתות שנטרקו.
  • פורץ דלתות נעולות.
  • פריצת רכבים ללא נזק.
  • החלפת מנעולים 100% אמינות.
  • התקנת מנעול עליון (כספת) לכל סוגי הדלתות.
  • תיקון דלתות מורשה הזול בארץ
  • פורץ כספות מקצועי
  • פריצה תיבת דואר
  • החלפת טפט לדלת כניסה
  • תיקון דלת בניין מנעולן בבאר יעקב
  • פורץ רכב בבאר יעקב
  • החלפה של דלת כניסה רב בריח
  • החלפת מנגנון חוסם
  • החלפת מנגנון דלת עץ
  • מנעולן | פורץ מנעולים |  מנעולנים | פורץ רכבים | פורץ דלתות | תיקון דלתות | מנעולים | החלפת מנעולים | תיקון דלתות 24 שעות | פורץ כספות | פתיחת דלתות | מנעולן מדרג | מנעולן המקצוענים | מנעולן זאפ | 

הקדמה על המנעולן הצדיק…

שימו לב היכן מנעולן בבאר יעקב למד

כאשר אנו פונים לקבלת שירות אנו נרצה לדעת מה רמת בעל המקצוע שאנו פונים אליו. זה נכון כאשר אנו פונים אל עורך דין וגם כאשר אנו פונים אל מנעולן בבאר יעקב. אנו נתמקד במאמר זה במנעולנים. אם כן איך נדע מה הרמה של המנעולן?

התשובה היא (וזה נכון לכל בעל מקצוע) זה שאנו צריכים לשאול את המנעולן איפה הוא למד. עליכם להבין כי מנעולן זה מקצוע לכל דבר ועניין וכי יש ללמוד אותו בצורה מסודרת. לכן השאלה הראשונה שלכם אל מנעולן כאשר אתם מתקשרים אליו זה לשאול אותו איפה הוא למד ואז לבקש ממנו שישלח לכם את תעודת הלימודים שלו וכך תדעו שהוא אכן למד במכללה איכותית.

מדוע חשוב לקבל המלצות של לקוחות על מנעולן בבאר יעקב?

לא די לקבל תעודה של מנעולן בבאר יעקב ולצד זאת אנו מציעים לכם לקבל המלצות על המנעולן לפני שאתם פונים אליו. אז איך נשיג המלצות על המנעולן? אם כן יש כל מני דרכים, אך הדרך הטובה ביותר ללא ספק כי לפנות אל המנעולן ולבקש ממנו שיפנה אתכם אל לקוחות עבר שלו.

שמעתם נכון, פנו אל המנעולן ובקשו ממנו טלפונים של לקוחות שעבדו אתו בעבר. לאחר מכן התקשרו אל אותם לקוחות ושמעו מהם האם מרוצים או לא ממן המנעולן. זו השיטה הטובה ביותר, המהירה ביותר והבטוחה ביותר לברר את רמת המנעולן ולכן לא כדאי לוותר עליה.

ננעלה לכם כספת? האם כל מנעולן בבאר יעקב יכול לפרוץ אותה?

כאשר אנו חושבים על מנעולן בבאר יעקב אנו חושבים על בית שננעל, על עסק שננעלנו מבחוץ או על רכב שנתקענו מחוץ אליו. אך האמת היא כי אחת העבודות הנפוצות ביותר של מנעולן בבאר יעקב זה פריצת כספות.

עליכם גם לדעת כי פריצת כספת היא אולי המשימה הקשה ביותר שעומדת בפני המנעולן וזאת מכיוון שהכספות בנויות נגד פורצים ולכן קשה יותר לפרוץ אותן. לכן כאשר אתם פונים אל מנעולן אנו מציעים לכם לוודא כי הוא יודע לפרוץ כספות. כדאי לכם גם לשאול אותו ישירות את השאלה הזאת וגם לבקש ממנו שיפנה אתכם אל לקוחות אשר הוא פרץ להן כספת וכך תדעו האם הוא יכול לפרוץ את הכספת שלכם או לא.

מדוע חשוב להזמין מנעולן מקצוען בשביל פריצה אל רכב יוקרה?

עוד משימה מאוד מורכבת של מנעולן בבאר יעקב היא פריצה לרכב יוקרה כמו אאודי, במו, או מרצדס. על רקע זה אנו חייבים לציין כי אתם חייבים להזמין את המנעולן הטוב ביותר בשביל פריצה לרכב יוקרה.

הדבר האחרון שאתם רוצים שיקרה הוא שהמנעולן יפרוץ לרכב ואז יגרום לו נזק כמו שריטה על הפח או פגיעה במנעול הדלת. לכן אתם חייבים להזמין את המנעולן הטוב בשוק. ככל שהמנעולן יהיה יותר טוב כך הסיכוי לנזק לרכב הולך וקטן. כדאי לוודא עם המנעולן שיש לו ניסיון בפריצה לרכב שלכם ואז להחליט האם להזמינו או לא.

האם כדאי לי לחפש בגוגל מנעולנים?

אנו חייבים לציין כי אתם בהחלט יכולים לחפש אחר מנעולן בבאר יעקב בגוגל. אך כשאתם מחפשים בגוגל אנו מציעים לכם להיות חכמים. אל תאמינו לכל מה שכתוב וודאו כי אתם בוחרים לא תמיד את המנעולן במקום הראשון אלא את המנעולן הטוב ביותר. כמובן שכדאי לשלב לצד החיפוש בגוגל פניה אל לקוחות אמיתיים של המנעולן וכך להבטיח כי המנעולן יהיה ברמה הגבוהה ביותר שיש.

דלת תקועה? מנעול תקוע? מפתח שנשבר? כספת שלא נפתחת? מפתח שננעל ברכב?

אלה רק חלק מהמקרים שבהם צריך לקרוא למנעולן 24 שעות. חברת מנעולן "יצאת צדיק" נותנת שרות לכל בעיה שמצריכה איש מקצוע בתחום המנעולים.

שרות חרום מנעולן 24 שעות לפריצת דלתות. מנעול הגנה לדלת במחיר נמוך שגם המאסטר לא יפתח אם חלילה ניסו לפרוץ לכם או יש לכם בעיה עם המנעול אל תנסו לפעול לבד. בדר"כ פעולות עצמאיות מחמירות את המצב.

בידנו פתרונות פריצה מהמתקדמים בעולם ובמקרים מסוימים ללא גרימת נזק בזמן הפריצה. מנעולן מעסיקה עובדי חברה בלבד ברב מנעול ובריח מנעולן העובדים עברו הכשרה מיוחדת מטובי הפורצים והמנעולנים  בישראל.

באר יעקב

אצלנו המנעולן מקצוען אמיתי הכל בא בקלות! מתמחה בכל פתרונות מיגון מכל הסוגים לבית או לעסק. פריצת דלתות, רכבים וכספות. תיקון דלתות, פריצת כל סוגי המנעולים שירותי פריצה והתקנת מנעולים, החלפת צילינדרים, שרות 24/7 , עד 25 דקות הגעה מהירה לבית הלקוח. מענה 24 שעות ביממה

החלפת צילינדרים!! להזמנות: 050-3939319    חשוב לבחור מנעולן יצאת צדיק 24/7 הבטחון שלך בידיים שלנו

איך תדעו שהמנעולן שהזמנתם בבאר יעקב מתקין לכם מנעול צילינדר חדש?

קודם כל, אם תבחרו במרדכי המנעולן כדי שיתקין לכם מנעול צילינדר חדש, תוכלו לישון בראש שקט ולהיות סמוכים ובטוחים שהותקן לכם צילינדר חדש מהאריזה ושכל המפתחות, כמובן אצלכם. למרדכי, תעודת יושר והסמכה ממשטרת ישראל שאותה ישמח להציג לכם בהגיו אליכם.

מנעולן שאינו מקצועי, יכול להתקין לכם צילינדר שהוא הוציא לפני כמה שעות מהרחוב ממול.

לכן, אנא מכם, בקשו תעודת הסמכה ויושר ועמדו ליד המנעולן כאשר הוא מתקין את הצילינדר בדלת שלכם. זו לא בושה, זה הביטחון שלכם. שימו לב אם המנעולן שהזמנתם מוציא את צילינדר מאריזה חדשה וסגורה הרמטית או שמא מוציא אותו מארגז הכלים שלו או משקית פשוטה. בנוסף, שימו לב שאתם מקבלים את כל המפתחות שמגיעים עם הצילינדר. בדרך כלל צילינדרים מגיעים עם חמישה מפתחות אך יכולים להגיע גם אם פחות מזה לכן אין מה להיבהל אם המנעולן מציע לכם שלושה מפתחות לדוגמה. במידה והמנעולן מציע לכם מפתח אחד בלבד, כנראה שמשהו לא תקין.

לכן, מעבר לנזקים משניים במנעול שמנעולן לא מקצועי יכול לבצע, אתם לוקחים סיכון בפגיעה על ההגנה והביטחון של הבית או העסק שלכם.

אל תתפשרו ובחרו רק את הטוב ביותר עבור הבית שלכם – מרדכי המנעולן. אז אם אתם מחפשים פורץ מנעולים בבאר יעקב שתוכלו לישון איתו בראש שקט ולהיות סמוכים ובטוחים שהוא עושה את עבודתו באופן המקצועי ביותר, אל תהססו והתקשרו למרדכי המנעולן.

תוכלו להתייעץ עם מרדכי בכל נושא בתחום המנעולנות והוא יותר משמח לעמוד לרשותכם

כמה עולה מנעולן בבאר יעקב?

זה משתנה בגלל סוג הפריצה אבל תהיו סימוכין ובטוחים שאתם בידיים טובות

מנעולן בבאר יעקב אמין ומקצועי

לא תמיד אנחנו יודעים למי לפנות כאשר קורות לנו תקלות שונות בחיים. כך למשל לא תמיד אנחנו יודעים למי לפנות כאשר איבדנו את המפתחות של הרכב שלנו. אם איבדנו את מפתחות הרכב שלנו, הדבר האחראי והנכון שאנחנו צריכים לעשות זה להזמין את השירות המקצועי של מנעולן בבאר יעקב. המנעולן יוכל להעניק לנו שירות מותאם אישית לאורך כל שעות היום והלילה. אם נגלה בשדה התעופה שאיבדנו בחוץ לארץ את המפתחות לרכב שלנו, המנעולן יוכל להגיע לשדה התעופה, לפרוץ לנו את הרכב ולשכפל לו זוג מפתחות חדש. במקרה של איבוד מפתחות רכב לא כדאי לנו להסס! אלא פשוט להתקשר למנעולן אמין שיגע כמה שיותר מהר.

 

 

מנעולן בבאר יעקב 24/7 שעות ביממה

איש מקצוע כמו מנעולן יכול לסייע לנו במגוון רחב מאוד של בעיות ומשימות. הוא יכול לסייע לנו לבצע משימות שונות בבית שלנו כמו למשל התקנה של מנעולים שונים בבית שלנו או התקנה של מנעולים חדשים ברכב שלנו. חשוב מאוד לשכור מנעולן שאנחנו יכולים לסמוך עליו ושרמת האמינות שלו גבוה מאוד. ככל שהמנעולן יהיה אמין יותר, כך איכות העבודה המקצועית שהוא יביא לנו תהיה גבוה יותר. כאשר אנחנו שוכרים מנעולן, חשוב לדעת שאנחנו יכולים לבחור את איכות המנעולים
שהוא יתקין לנו ושיש הרבה מאוד סוגים שונים של מנעולים באיכויות שונות ואנחנו יכולים לבחור את סוג המנעול שהכי מתאים לנו.

מדוע לבחור במוטי המנעולן?

מוטי המנעולן יצא צדיק בשנת 2010 בתוכנית יצאת צדיק מוטי הוא בעל מקצוע אמין ומקצועי והמחירים שלו הם לכל כיס בבדיקה!

 מנעול כספת עליון רב בריח – אחריות על כל עבודה I באישור משטרת ישראל I מוטי פורץ דלתות ומנעולים מיצאת צדיק– מקצועי בהתקנת/החלפת מנעולים I שירות לכל סוגי הדלתות I חייג עכשיו תוך 20 דקות אצלך| שירות במסגרת אחריות עד 24 שעות | מחירים לפני מע"מ | השירותים המקצועיים שלנו ניתנים בכל אזורי שכונות העיר |

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next