בס״ד

פורץ מנעולים ברמת גן

מורשה רב-בריח ומולטילוק

 פורץ מנעולים ברמת גן 24 שעות

פורץ מנעולים ברמת גן  

באישור משטרת-ישראל מרדכי המנעולן מיצאת-צדיק הכי זול בארץ! 

 חייגו: 050-3939319 

מתי צריך לקרוא לפורץ מנעולים ברמת גן ?

– המפתח נשבר בדלת

-הדלת נטרקה  או ננעלה כשאנחנו מחוץ לבית

-אין לנו את המפתח

-ניסו לפרוץ לנו וגרמו נזק למנעול

בכל אחד מהמקרים האלה כדאי לקרוא למנעולן ברמת גן שיטפל בבעיה ולא לנסות לטפל לבד. בדרך כלל כשמטפלים לבד הנזק גדול יותר.

לנו יש פורץ מנעולים ברמת גן שזמין 24 שעות ומגיע תוך 25 דקות.

יש לנו את ציוד הפריצה המתקדם ביותר כך שהנזק הוא מינימלי.

כל העובדים שלנו הם בעלי תעודה של משטרת ישראל.

מהו ההבדל הדק בין מנעולן לפורץ מנעולים?

אנסה להסביר לכם כמה חשוב לדעת את ההבדל. בין מנעולן לפורץ מנעולים. לצערי רבים נוטים להתבלבל בין שתי המקצועות. הנטייה לחשוב כי מנעולן ופורץ מנעולים הוא מקצוע אחד. נהוג לומר כי כל מנעולן הוא גם פורץ מנעולים. אך לא כל פורץ מנעולים הוא מנעולן.

עכשיו כבר בלבלתי אותכם אנסה לעשות סדר בדברים. בנושא מאמר זה ננסה להפיג את הערפל המקיף את שני התחומים הללו. ונתאר את ההבדל בין מנעולן לפורץ מנעולים יחד עם המשותף לשניהם. אנסה להסביר מתי מומלץ להזמין מנעולן  ברמת גן ומתי דווקא מנעולן ברמת גן הוא איש המקצוע הרצוי.

מספר תקופות ההכשרה לשתי המקצועות לרוב הוא דומה, כמובן תלוי בתפיסת הלמידה של התלמיד. לאחר הלמידה במכללה יקבלו המנעולנים תעודת מנעולן.

שני סוגי המנעולנים לומדים להכיר סוגי מנעולים שונים, צילינדרים, מנעולים לרכב ומנעולים דיגיטליים, וכן סוגי דלתות שונים, כספות ומפתחות.  אפילו בנוסף, שני המנעולנים ברמת גן, לומדים כיצד להתמודד ולפרוץ מנעולים וכספות ברמת גן, כמה שאפשר ללא נזק נלווה וכיצד להתקין אותם בעת הצורך.

למה כדאי לשכור פורץ מנעולים ברמת גן?

בשונה מפורץ מנעולים שהלמידה מתמקדת בפריצה בלבד, מנעולן ברמת גן לומד גם את סודות הרכבת ובניית המנעול של דלת ביתנו, תיקון דלתות פנים וחוץ, עבודה עם מנעול חשמלי, שינוי קומבינציות של מנעולים מאסטר, ייצור ושכפול מפתחות במידת הצורך, שכפול שלטים לרכבים ושערים, התאמת מפתח לסוויץ' הרכב, הרכבה שיפוץ ותיקון מנעולים וכדומה. נושא למידה נוסף של מנעולן ברמת גן, שמנעולן לומד גם את תחום השיווק והקמת העסק הפרטי. ניתן לשלב קורס נוסף למקצוע המנעולן שהוא קורס מנעולן מקצועי.

כדי להזמין אותנו התקשרו ל050-3939319 מוטי

פורץ מנעולים ברמת גן

אפשר להזמין גם  מנעולן תל אביב    וגם מנעולן בבת ים

למה לבחור בנו ?

מקצועיות

אנו דוגלים במתן שירות מקצועי ללקוחות שלנו 24/7

אמינות

אצלנו תקבלו שקיפות מלאה לפני תחילת העבודה ועד סיומה - ללא עיגול פינות

מחיר

אנו מספקים ללקוחותינו שירות ברמה הגבוהה ביותר במחיר נוח לכל כיס

לקוחות ממליצים

צחי
צחי
Read More
מוטי הוא מקצוען, נתקעתי מחוץ לרכב ב 3 בלילה בתל אביב, כאשר עמה מנעולנים לא ענו לי ולא רצו להגיע לאיזור. בשיחה מוטי היה נעים ושירותי וגם הרגיע אותי ובאמת הגיע תוך 19 דק׳ שלא נדבר על המחיר המעולה, תודה רבה מוטי היקר!
גילי
גילי
Read More
אני יכול לספר שמהרגע שהתקשרתי ועד להחלפת הצילינדר התזמון היה מהיר מאוד ומקצועי מאוד. מוטי הגיע בזמן והסביר לי שחייב להחליף את הצילינדר ובסוף העבודה לקח מחיר הוגן מאוד.
עדי
עדי
Read More
אני מרוצה מאוד מהבחירה במוטי. אחד מבעלי המקצוע הכי טובים שיצא לי לפגוש לאחרונה. הוא המנעולן של המשפחה שלנו ובאמת אחד הטובים שיצא לי לפגוש
Previous
Next